Semanur_AkMo alın cöpleri onların kapısına atın.ne ayıp ya kiracıyız dıye yaptıklarına baak terbiyesizler.
Bizimde apartmanda çöpleri ortaya degilde benim kapıma yakın iteliyorlardı .bende yeni taşınmıştım hemen müdahale ettım. Aldım coplerı kendı kapılarının önlerine cektim birkaçgün yaptım olmadı tek tek zile bastim konustum.düzeldi sonra .