Alynq merhaba 1,5 ay önce doğum yaptım kızımın adı İNCİ.. İnci bence tek başına çok güzel naif, duru bir isim.. ama iki isim koyacak olsaydım İnci Duha koyardım. Hem söylerken çok uyumlu hem de Duha’nın anlamı çok güzel. (Günün en güzel vakti). Hem de bir surenin adı. (: