Bu hafta nedense daha heycanli sali gunu kontrolum var. Ense olcumleri falan yapilacakmis 2tarama testi icin gel demisti 2tarama testi kafa katistiracagi icin o testleri hic yaptirmayip direkt fetal dna yaptirmak istedigimi soyledim doktorunda en dogru kararin bu olacagini soyledi maddi durumu el verenlere bunu tavsiye ediyorum zaten dedi. Cok arastirdim firmalari doktorun oneriyle dusunup karar vericez artik. Kisacasi bu haftalar biraz stresli gecicek.ama enazindan 2li 3lu 4lu stresi yasamicam 20.haftaya kadar kafam rahat eder diye dusunuyorum