busraali22-08 Arkadaşlar son gunlerim 36+5 haftaligim. Tansiyonum 14/8 le başladı sonra 13/7 bazen düşüyor bazen yükseliyor yaşayan varsa bana yazabilir mi gözlerim de kararma oluyor ellerimde uyuşma sertlik korkuyorum dogrusu
annee-adayiii busraali22-08 hemen doktorunuzla görüşün çünkü tansiyon yükselmesi preeklemsi yani gebelik zehirlenmesinin başlangıcıdır. Lütfen dikkate alın.
Polatalemdar busraali22-08 bende o haftalardayken sizin dediğiniz gibi tansiyonum dusmuyordu 15 oluyordu 14 oluyordu doktor hiç önemsemedi. Sinirim bozuluyordu şekerim var diye erken ameliyat oldum da gerçi ameliyat olmadan saatler öncesinde suyum geldi çok şükür atlattım kesinlikle ihmal etme. 37+5 te sezaryan oldum ben. Sende tansiyonlarini doktora şöyle ilgilenmez de farklı doktora görün
Ozlem1993 busraali22-08 gebelik zehirlenmesi denir genelde bence direk hastane gidin muhtemel doğum isteyecek doktor sakın beklemeyin Allah korusun hayırlısı olsun 🙏
Zeynepesma busraali22-08 bende yaşadım aynısıni bence hiç beklemeyin bebekte de problem yapıyor çünkü beni acilen sezeryana aldılar
busraali22-08 Polatalemdar acilde 13/7 ve düşük dediler çok yükselmemis dediler ama benim genelde tansiyonum hem 9/6 hep düşüktür o rakamlar beni korkuttu doğrusu o yüzden pazartesi randevum var kendi doktoruma gideceğim hayırlısı olsun
busraali22-08 Ozlem1993 acile gittim hemen tansiyonum düşmüştu o sıra bı yükselip bı iniyor olabilir dedi şu an bebeğin gelişimi de geriden geliyor hafta içi doktoruma gidecm bakalm artik sezeryana alsada umursamiyorum çocuğumdan önemli değil 🥺
busraali22-08 Ozlem1993 aminnn inşallah rabbim tüm anne adaylarına kolaylık nasip etsin sağlıkla kucağa almayı nasip etsin