Regl ağrısı gibi ağrı yaşıyorum. Kalçamda ve belimde de hissediyorum uzun sürüyor gelip bir dakika sonra gitmiyor. Adaçayı içmeye başladıkça böyle oldu. Vajinamın çevresinde et kesmesi derler bizim orda hamlamışım sanki, onun gibi bir ağrı var hiç gitmiyor, ne dersiniz hanımlar bunlar doğumu tetikleyici takip etmem gereken sancı mı?