Kızlar merhaba. Benim ilk çocuğum tüp bebekle oldu ve Allahın bir lütfu hamile oldugumu öğrendim. 6+3 te doktora gittiğimizde kese ve bebek oluşmuştu ama doktor progesteronumun düşük oldugunu (3,5 geldi değerim) gebeliğin %80 oranında düşükle sonuclanacağını söyledi. Progestan fitil ve iğne verdi 5 günde bir iğne yaptırcam. Şimdi 7+0 günlük hamileyim ve ufak ufak akıntıyla kahverengi leke geliyor. Bu şekilde progestanı düşük olup sağlıklı dogum yapan oldu mu?