Tugbacim34 Merhaba kızlar kefiri hergün mü içmek lazım yoksa gün aşırı mı. Bir bardak hergün bana çok geliyor
Daisyy000 Tugbacim34 Canınız ne zaman isterse…Kendinizi zorlamayın .Ben 2 günde 1 bardak iciyordum,bazen her gün, nasıl istiyorsam 🌿
eceyc314 Tugbacim34 gün aşırı içmeye çalışıyorum ben. Bazen her gün içtiğimde oluyor. Bebekten ziyade benim bağırsak sağlıklığıma gerçekten çok iyi geliyor.
mombarbie_ Tugbacim34 meyveli olanlardan deneyebilirsiniz ben sevdiğim için tadını hergun içiyordum ama haftada iki üç te yeterli olur
Nesrinozbek Hergün bir bardak sade kefir ve süt içiyorum 37 hafta oldu tiksinti geldi ama bebiş için içiyorum doğumdan sonra agzıma sürmicem
Tugbacim34 @Daisyy000 bebek için içiyorum inanın ama tiksinirsem hiç içemeyeceğim, gün aşırı daha iyi bence de
Tugbacim34 @mombarbie_ meyveli olanlara iyi değil diyorlar sadeyi içiyorum da tiksinmekten korkuyorum