Sahurdan sonra sofradan kalkarke bi baş dönmesi başladı böyle sanki 3 boyutlu oldu her şey ara ara bedenimle bir başım döndü resmen sonra yattım ama Yatakta uyurken dönerke de başım döndü hep hissettim uyku ağırlığı kalkamadım kafam hep allak bıllaktı şimdi uyandımm aca geçmiş neydi o öyle yaşadığım acaba tansiyon aleti de yok ölçemedim ney sebep olmuş olabilir 25+4 teyim Oruç tutmuyorum bu arada