Kızlar erken doğum riskinden dolayı 27.haftadan berş yatıyorum sadece wc için ayağa kalkıyorum. Şuan 33+3 oldum 37 ye kadar inşallah durursa 37 ye kadar da yatıcam. Bu şekilde erken doğum riskinden dolayı yatmak zorunda olup normal doğumu kolaylıkla yapan oldu mu? Doğumu kolaylaştırmak için millet yürüyüşler merdiven inip çıkmalar vs yapıyor ben ayaga bile kalkamadıgım için bu beni düşündürüyor normal doğum çok zor olur diye!