SmyEsciv estağfurullah istediğinizi sorabilirsiniz 🙏 kızım 32 de 27 haftaya uyumlu doğdu 960 gram 36 cm di.. 48 gün kaldı küvezde,34. Haftayı yakalayınca çıktı 1750 gram 40 cm di aldığımda🥰 sadece gözlük takıyoruz çok minik doğduğu için sağ gözünde 5 derece yakın sorunu oldu, onun dışında maşallah çok akıllı çok aktif.. oğlumda 36+5 te 32 haftaya uyumlu doğdu tam 2 kiloydu.. 7 gün kaldı küvezde, oğlumda motor becerileri geride kaldı biraz geç yaptı herşeyi, tüm testleri temiz çıktı çok şükür, prematüre kaynaklı gelişim geriliği var dendi.. prematüreler sürpriz kutu çok minik doğan çok güçlü çıkabiliyor, veya oğlum gibi idare eder durumda olanlarda zorluklar çıkabiliyor.. veya tam tersi , zaten prematüre doktorlarına muayene ettirmek lazım doğduktan sonra, onların gelişim çizelgeleri farklı oluyo, kimi 6 ayda açığı kapatırken , kimi 2 yaş ,bazısı 6 yaşa hatta 12 yaşa kadar anca yakalayabiliyor yaşıtlarını.. benimkiler de şuan sadece fiziksel minyonluk var denk geldiğim çoğu prematüre yaşıtlarına göre zayıf ve kısa, tam Bi bıcırık lar 🥰 ama gerçekten çoğu zeki oluyo bilmiyorum doktorum da öyle demişti genelde prematüre bebekler zeki oluyo diye..