Merhaba arkadaşlar, Adana Medical Park hastanesine gidiyorum doktorum Burcu Yücesoy, dün çatı muayenesi oldum, normal doğum seni de zorlar beni.de dedi, ben de riske atmak istemedim sezaryen olmaya karar verdim, dualarınızı bekliyorum. Çok heyecanlanıyorum, doğumda da çok heyecanlanmaktan ve aksi bir durum olmasından korkuyorum, desteklerinizi de bekliyorum. Burcu hocada sezaryen olanlardan özellikle yorum bekliyorum 🙏🏻❤️