Handehakan Sadece bir gün var ve grip olmayı başardım39+6 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum doktorum açıklığımın çok olmadığını söyledi suni sancı verip almak istiyor bir gün sonra ama bu grip bir günde geçmez gibi yaşayan var mı ?
BARUTCU06 Handehakan canım hemen 40. Haftada doğum yapmak zorunda degılsın bekle iyileş prosedürde 41. Hafta dolduğu zaman kesin yatış verilir
Handehakan BARUTCU06 öyle ama doktorum almak istiyor artık aslında bende kendi istediği zamanda gelsin istedim hep ama doktorum çok geç olmasın diyor ama şimdide böyleyken zehir olcak gibi herşey 🤧