Melliisaa Öncelikle Tabii ki sizin kararınız ama Alparslan çok bir ağır duruyor çok güzel bir isim Oğlum olsaydı ben de Alparslan koyacaktım ya da Karan şimdi kız bebek bekliyorum adı mabel olacak Kismetse ❤🙏