Kızlar 37+6 olduk var mı benim gibi asla yaramayan sağ yatsam karnım batıyor bana sola yatsam batıyor ağrı yapıyor sanki organlarım düşecek gibi içerde dağılıyor gibi öyle rahatsız bir his oluyor ki anlatamam uyku akıyor gözümden hiç bir pozisyonda yatamıyorum uyukluyorum sırt üstü bile denıyorum ama göğsümün altı yanıyor ağrıyor bu sefer de böyle sorunlar yaşayan var mı ? Buldunuz mu bi çare perşembe doğumum var uyku depola diyolar ama asla mümkün değil nasıl yatılır bilmiyorum bu acı ağrıdan