Ayse1-1 yok benim 2 li temiz çıktı gerek görmedi ama istersen baktıralım dedi doktorum .. erken doğum yapıyorum ben, rahim damarlarımda direnç olduğu için perinatoloji takipliyim hep.. o yüzden normal muayene de bile 2 li haftasında gidince yapıyor Zeynep Kamil ,ama takipli hastalarına yapıyo. Çok yoğun bir hastane zaten , anadolu yakasının en iyi perinatologları orda. Bide ümraniye eğitim araştırma tabi