Kızlar göğüs kafesimizin altında boşluk var ya hani oranın sağ tarafında özellikle son günlerde iğne batıyormuş gibi bir şey oluyor. Nefes darlığı yapmıyor. Normalde soluma yatmaya özen gösteriyorum olur da gece derin uykuda sağ tarafıma yatmış olursam aynı yerde bu sefer ağrı oluyor ama gündüz sadece batma hissi oluyor ağrı olmuyor. Benzer durum yaşayan var mı? 29.haftadayım. Tahlillerim normal çıktı, şekerim yok, bebiş makat gelişliymiş, doktora bir hafta arayla iki kez anlattım normaldir bir şey olsa ultrasonda görürdük dedi. Özellikle otururken çok oluyor. Aslında bel boşluğu bırakmamaya ya da karnını gergin tutmamaya falan da özen gösteriyorum. İnternette baktım bunun yanında baş dönmesi, tansiyon problemi vs olursa gebelik zehirlenmesi diyor ama kötüye yormak istemedim başkaca şikayetim yok çünkü