Fasulyelendikk arkadaşlar yaklasık 15 gündür hastayım cok birseyim kalmadı ama gece uyurken burun tıkanıklıgım aşırı oluyo ve nefessizlikten uyutmuyo beni bunun icin ne önerirsiniz doğal yolu varmıdır veya sprey flan kullanabiliyormuyum