Bebeğim 25 günlük bizde öyleyiz gerçekten nazar olmasın iştahı yerinde obur bir çocuk, bende meme+mama şeklinde besliyorum günde 2 kere mama veriyorum gerisi hep anne sütü ama malesef kendi annem sütümün yetmediğini bebeğin de doymadığını söylüyor mama içince uyuya kalıyor bundan sebep annemde bak sütün doyurmuyor ama mamayı içince nasılda doyup uyuyor diyorr.. sütüm ilk günden beridir var sezaryen olmama rağmen yediğime içtiğime çok dikkat eden biriyim hep süt yapıcı şeyler içerim tüketirim sütüm de fazlasıyla var ama nedense annemde böyle bir algı var, bizim oğlanda beşiğime koyduğumuz zaman uyanıyor sanırım bizi istiyorlar bizim kokumuzla uyumayı kucağımızda güvende hissediyorlar kendilerini ☺️ ancak çok derin uykuya geçtiğinde beşiğine koyabiliyorum bende