39+3 olduk ama aşırı terleme oluyor 2 gün önce doktor açılma yok 40 dolunca gel doğurtabilirim dedi ama kendimi hiç sezeryana hazırlamamıştım suni sancı da istemiyorum terlediğim için biraz açık uyumuştum sanırım üşüttüm boğaz baş ağrısı var ne yapacağımı bilmiyorum açılma için hurma da yiyorum gün içinde çok da hareket ediyorum ne yapmam lazım