Kizlar ikili tarama yaptirdinzmi ve sonuçları aldiniz mi,?
0668 yaptırdım aldım bir sorun yok dedi doktorum .
0668 bende yaptırdım. Sorun yok
1palyaco iyi cnm gözün aydin
Ben de yaptırdım sorun yok o yüzden üçlü yaptırmaya da gerek yok dediler
NerminAyla aynen gerek gormuyor temiz olunca
Fidan33 şükür cnm aynen temiz olunca diğerlerine geee6k gormuyor