cemre- canım ben regl olduğum zamanlarlarda ilk iki gün kullanmadım ne olur ne olmaz diye. İşe giderken mecburen ped kullanıyordum ama evde bambu mini el havluları var onları kullanıyordum 😂 iki günden sonra o bambu pedlere geçiyordum. Yani yoğun kanamada nasıl bilmiyorum. Normal adet kanamasında geçirmiyor hiç.