Rana010101 Bebeğim 2 günlük ablaları ama gaz sorunu yaşıyoruz ne yiyip ne içmek lazım hem sütü artırmak için hem de gaz olmaması için neler yapıyorsunuz?
Minigiim-vebenn52 Rana010101 bakliyat yeme mercimek nohut fasülye vs lahana falan yeme Her yemeğin içine kimyon kat bir kaşık bol yeşillik ye
gamzosgamzos Rana010101 günde 2 fincan kimyon cayı tüketin hem bebeğin gazını alır hemde süt arttırır
mombarbie_ Rana010101 kimyon çayı içebilirsiniz emerken uyuyakalıyorsa geğirmeden yattigi için midedeki gaz bagirsaga iniyor ve sancı yapıyor gegirtmen lazım karnına ve ayak altlarına sıcak havlu koyabilirsin birde doktoruna danışarak gaz damlası verebilirsin