lLavinia Ay kızlar ben diş apsem yüzünden antibiyotik içiyorum antibiyotikde de 20 adet falan var 8 ini içmişim enfeksiyon çenemin altında yumru gibi kaldı devam edeyim mi bilemedim bir yandan korkuyorum da 8 tane bile fazla diye düşünüyorum doktor randevum da çarşamba günü soramıyorum da. İlacı bitireyim dersem tedavi 10 gün sürüyor normal mi devam mı edeyim bilemedim ki. Kullananlar var mı? İlacı bitirmemiz mi gerekiyor.
huysuz__ lLavinia doktorunuza sormalısınız, sonuçta hamile olduğunuzu bilerek yazmadı mı bu ilacı, ki yarıda bırakınca etkisi olmaz zaten iltihap devam ediyormuş söylediğinize göre.. kendi fikrinizle hareket etmeyin derim ,doktorunuz karar vermeli buna 🙏
lLavinia br2023 evet hamileyim maalesef enfeksiyon daha zararlı olduğu için kullanmak zorunda kaldım. Devam etmek istemiyorum onu ne yapacağım bakalım işte 😞
Canimbenim_06 lLavinia ben de sizin hesap hamileyim diye kullanmadım şuan daha çok ilerlemiş vaziyette 4 çeşit ilaç kullanıyorum bence yarıda kesmeyin
Snglaydmr Gebelikte antibiyotik kullanılır doktor tavsiyesi ile. Diş tedavisi için kutunun tamamını bitirmeniz gerekiyor gebelde. Aksi halde diş hekimi tedavisini yapamaz enfeksiyon devam eder.
lLavinia Snglaydmr kontrole kadar kullanayım ben yine dediğiniz gibi yarım kalmasın. Ah şu endişeler olmasa rahat edeceğim de🤭 teşekkürler
lLavinia huysuz__ evet o zaman kontrole kadar yine devam edeyim kullanmaya yani mecburen çünkü dediğim gibi ağrım gitti fakat çenemde kaldı enfeksiyon. Bebeğim için endişeleniyorum işte sadece inşallah ona bir sorun teşkil etmiyordur tek temennim 🥹
Iremkoko lLavinia tabiki içmelisin zaten doktorun o sınıfa göre antibiyotik veriyo ben mastit oldum 55 gün antibiyotik kullandım resmen sonrada geçmedi ameliyat oldum ilacını kullan ben hem hap şeklinde hem damardan hem kalçadan iğne şeklinde kullandım şaftım kaymıştı😂
lLavinia Iremkoko ay sağol canım benim içimi rahatlattın 🥰 çok çok geçmiş olsun umarım bir daha yaşatmaz Rabbim.
lLavinia Iremkoko ilk klomoks yazdılar acilde sonra farklı acile gittim o da onu kullanma dedi sef yazdı. Onun öncesi kadın doğum rapor yazdı antibiyotik kullanımını onayladı ama antibiyotiği acil yazdı gebeliğe uygun dedi sef 1000mg kullanıyorum şuan
lLavinia Canimbenim_06 çok çok geçmiş olsun 😞 bazen iyilik diye düşünüyoruz daha kötü olabiliyor ben de hep tedirginim her içtiğimde. Bir de benim kullandığım antibiyotik sef 1000mg araştırdım öyle çok kullanan da yok insan şüpheleniyor. Bilmiyorum ki memleketindeyim Burda da doğru düzgün hastane doktor yok. Kadın doğumcum antibiyotiğe onay verdi ama hangisini kullanacağımı demedi acil de bu uygun dedi yazdı inşallah uygundur valla şüpheliyim biraz.🤷🏻♀️
Pamuk lLavinia Kadın doğumcum antibiyotiğe onay verdi Bence konu tartışmaya kapalı.Sef gebelikte içilir.Vucudunuzun herbiryerinde ki enfeksiyon bebek için kat ve kat riskli.
Deletedmom_99 lLavinia kullanılan antibiyotik bırakılmaz. Doktor yazdıysa vardır bir bildiği. Bırakırsan daha kötü olur
Eceliza3434 lLavinia hamile antibiyotik vermistir. Bende hem dis hem idrar yolu enf icin ictim enfeksyonun kendisi daha tehlikeli bebis icin tedavine devam etmelisin