Sksjsux355-- Panik atak geldiğinde başka bir şeye konsantre olmakta fayda var çünkü onu düşünmek daha fazla panik yaptırır. Benimki ölüm korkusu değildi gün içerisinde bir anda oluyordu. Nefes alamama, çarpıntı, terleme vs evde kimse yoksa dışarı çıkardım arkadaşıma giderdim evde ailem varsa babamın yanına giderdim o bir şeyler anlatırdı saçma sapan hikayeler öyle başka bir şeye odaklanınca geçiyordu. Temizlik yaparken başlıyordu yokmuş gibi davranıyordum ama tabi bunlar yeterli olmuyordu uyku sorunlarım çıktı mecbur psikiyatriye gittim anlattım. Hem panik atak hem uyku ilacı verdi ama onlarsa yeterli gelmedi ayda 1 gidiyordum rüyayla gerçeği ayırt edememeye başladım vs en son yüksek mg ilaç verdi öyle geçti. Zamanla vücut alıştı tabi ilaca panik atağım geçti bu seferde ilacı bırakma telaşına düştüm. 2-3 gün içmeyince aşırı baş dönmesi yapıyordu sonra doktora gittim tekrar mg yavaş yavaş düşürdü en son 1 kutu ilacım vardı onu bile içmedim bıraktım