Bebh Hurafelere inanmam fakat bi kac yerde okuduğum hamileyken sac kesilince vitamin gidiyormuş. 10 haftalik hamileyim ve saçım uzun Allah nasip ederse doğuma kadar daha uzun olur ve ben rahatsız oluyorum, hamilelikte sac kestiren var mı?
Zeynooooooo Bebh bennn vall hicbisey dusunmeden 15sm kestirdim cok kisa etdim hamileyken uzunla bas edemedim
Hamisbayan Bebh bende düşünüyordum ama doğru bir yandan da alınan vitaminler saçı besler sizden ve bebekten çok oyüzden kestirmedim
Momybaby Dediğiniz gibi olsa vitamini kesse doktorlar söylerdi heralde dışardan duyulan saçma sapan şeyler , bende ilk başta urafeye ister istemez kafam takılmıştı saç kestirmek için, mantıklı düşününce kestirdim
Bebh Momybaby evet bende biliyorum doktorun söyleyeceğini ama konu karnındaki bebek olunca olmaz yapmam düşünmem dediğin şeyi yaparken buluyorsun kendini, saçma düşünen ben değilim