Cansudemirel Kızlar şuan 4+5 olduk. 7 ocakta randevum var sanırım 5+5 olucaz. Bebeğin kalp atışını duyar mıyız 🙄
Asifenerli Cansudemirel ben 6hafta 3 günlükken hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum çok şükür sizde inş görüp duyarsınız bebişinizi
Mrvkrc Cnm bn 5+4te gittim kese gorundu kalp atisi duyulmadi doktor 10 gn sonra.gel dedi. 7 haftalik oldugum gun gitcem anca duyulur
ozgemree Cansudemirel çok güzel bir duygu rabbim gönülden isteyen herkese nasip etsin duyarsın annesi sağlıcakla gelişsin büyüsün inşallah 😇🤰🏻