deryaa45 bünye ile ilgili biraz .. ben 2 sezeryan oldum ikisinde de 2. Gün rahat hareket ediyordum, erken doğum yapıyorum bebeklerim küvezde oluyo ilk zamanlar o yüzden görme bahanesiyle valla taburcu olduğum günün akşamı bile evden süt götürüp geldim .. Hani abartı gelebilir ama benim zorluğum sadece ilk saatler oluyo sonra çok hareket ettiğim için çabuk toparlıyorum … ablamda 1 ay kendine gelememişti, çok az hareket ediyordu çünkü sürekli ağrıyo diyip uzanıyordu