Htc43 canım benim test yapma sebebim doktorum çatlatma iğnesinden sonra 15.gün muayeneye çağırdı çünkü adet olmam lazımdı ama olmadım kan verdim negatif oldu ama rahmim çok kalınlaşmış yani gebelik olabilir de dedi doktor o yüzden bekliyorum açıkçası bundan dolayı da adet söktürücü falan vermemiş niyetim adetimin 4 gün daha gelmeyip geç döllenme olmuş olmasından yana 😊