Tugcesamet bazen sancı oluyor sadece,su gelmeyebiliyor. Geledebilşr. Benim ilkinde geldi 2. Sinde suyum gelmedi. Lekelenme olabilir. Ama anlarsın doğum sancısı yalancı sancıdan çok farklı. Bir de düzenli gelecektir. Eğer düzenli geliyorsa hastaneye git hemen. 38 de doğurdum ben de +5