FyA 3te çıktım aksam 9,30:da Eve geldim gezerken aralrda oturdum tabikide eve gelince hemen uzandım ve rahim vajinamın üstünde hafif hafif sancılar giriyor sıkıntı olmaz inşallah 🤲🏻🥹
Esraaaas FyA dinlenince geçer canım bende o haftalarda geziyordum öyle yorulunca oluyor bazen ama dikkat etmeliyiz dinlenince geçiyorsa bir problem yoktur