Pasaannesiii Kızlar 5 gün gecikmem vardı kan verdim 34.5 çıktı ama doktor biraz olumsuz konuştu değerlerin yükselmezde düşük olur falan dedi acildeki doktor bu şekilde olup ilerleyen var mı?
sweetmom_ Pasaannesiii ne yazık ki hiç gebelik yasamadim. Üstte kalsin diye yazacağım canım. Umarım sağlıklı bir gebeliktir.
Merve1414 Pasaannesiii inanma canım ne olacgini kimse bilemez karşısındaki Kerim insan ve üzülüp uzulmeyecegininhic düşünmeden pat küt konuşuyorlar takma 2 gün sonra tekrar kan ver
Meltemm21 Pasaannesiii önemli olan değer değil düzenli artış olması önemli geç döllenme olmuş olabilir
Aysnr11 Pasaannesiii Ben 9 ile öğrenmiştim 2 gün sonra yeniden verdim 35 olmuştu değerim. Şuan 38 haftalığız 🥰
Beren01_ Ben ilk gebeligimi 61 ile öğrenmiştim. Çöm şükür sağlıkla kucağıma aldım 🙏 inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız
Seher05_ sağlıklı bir gebelikse 2 günde bir kan ver düzenli artış olması gerekiyor. İnsallah sağlıklı bir gebeliktir . Benim ablamda 36 ile öğrenmişti 💘💘🥰
Pasaannesiii Merve1414 aynen öyle canım birde daha önce de düşük yaptığım için ağrısı da çok zor üzüntüsünde
Merryceyn Benimde 3. Gün gecikmeyle 56 ydı canım şuan 22 haftalık olduk çok şükür içini ferah tut 2 gün arayla beta artışını takip edin bide evde gebelik testiyle koyulaşmaya takip edebilirsin :)
Seyma-10 Ne saçma konuşmuş ben 5,55 ile öğrendim iki gğn sonra 36 idi hemşire gayet iyi gebelik var dedi takılma sen