Leyla_0 Kizlar 37+2 bebek hareketi çok azaldı böyle yavaş hareket ediyor gibi çok nadır normal mi ? 🥺 böyle yaşayanlar var mi
Senaemill Ben böyle oldugunda doktora gitmiştim bana doğum anı yaklaştığı için alanı azaldigindam çok hareket edemez demisti ama senin için aynısını dermi bilmiyorum bi doktora yada ebe emsiren varsa yaz
bebeklerimveben_ Yeri çok daraldı bu yüzden de genellikle böyle oluyor ve doğduğunda da göreceksin yeni doğanlar hep uyuyor ama tabiki gönlüm ferahlasın dersen yarın bi görün ama az da olsa hareket var sa sıkıntı olmuyor
Berel06 bebeklerimveben_ ah canım iki bebişim var ikiside doduklarından itibaren hiç uyumadılar ilk on gün sabahlara kadar ayaktaydım