Canım şuan 10 haftaligim ben. Aralıksız tuttum Başlardakk
İ gibi tiksintili ve bulantili olsaydı tutamazdim. Bulantı dan kazintidan tutamazdim. Her bünye aynı değil ama ilk 3 ay sen hiç bişey yemesende bebek gelişiyor çünkü senin değerlerinden alıyor. Haa değerlerin kötüyse mevzu ayrı. Ben kızımda ilk 3 ay tükürük yutamadım ama gelişti.bunyen ona karar verecektir