Asenanpolat 21+6’yım şu an gebeliğimin başından bu yana tansiyonum hep düşük 9/5 - 8/5 çıkıyor. Bu bazen beni aşırı yoruyor. Sizde durumlar nasıl bu kadar düşük olması normal mi?
225834zey Asenanpolat Tansıyon duşuklugu yüksek olmasında ıyıdır Hamıleyken tansıyon düşük olur Benim 11/7 12/8 bazen 13/8 tansıyonum sınırda yani Düşük olsun yüksek olmasın dıyorlar
Hulo2105 Asenanpolat benim de hamilelikten beri 9a6. Doktorum normal demişti. Zaten düşük olması gerekiyor. Ama 8 lere düştüğünde bende kötü oluyorum uzanınca geçiyor.
Asenanpolat Edaacar-ozkan tansiyonumun düşük olması halsiz düşürüyor beni. Bakışlarımdan anlayabiliyorum düştüğünü gördüğüm görüntüde oynamalar oluyor
Mom2024 Edaacar-ozkan benimde tansiyonum cikmaya basladi 25 haftalik hamileyim bu konu beni biraz üzüyor
hanifeq 82/54 vs oluyo benim baş dönmesi göz kararması ve baygınlık hissi oluyor gün içinde tuzlu şeyler yiyorum mecbur oda ödem yapar diye korkuyorum nasıl gecicek bilmiyorum