Dnyaa56 Kızlar sürekli sinir durumu ve ağlama var saatlerce ağlasam aglarım yani eşimin hareketleri batar oldu üzlüyorumda bebegim.sinirli hırçın bir bebek olucak diye hamileliğini benim gibi geçirip bebeği uysal doğanlar oldumu
Defnee Dnyaa56 benimde 2. Gebeliğim ve dediğiniz gibiyim ilk gebeliğimde hiç böyle değildim bunda resmen kim canım dese canın çıksın anlıyorum sinirleniyorum herşeye sonradan kendime kızıyorum bebeğimde stresli bebek olacak diye tedirginim inşallah sakin olurlar
Dnyaa56 Defnee inşallah sakin olurlar ne kadar güzel hamilelik geçireyim desemde olmuyor sinirlerime hakim olamyorum
Defnee Dnyaa56 kendine uğraşlar bul benim ilk gebeliğimde derslerim vardı öğrenciydim 😅 sürekli bişeylerle meşguldüm sanırım ondan sinirlenmeye vaktim kalmıyordu bunda evdeyim bi uğraşım yok herşeyi takıyoruö her laftan bi anlam çıkarıyorum o yüzden sinirli olduğumu düşünüyorum