inarches Kızlar bestlak damla kullanan var mı aranızda?Memnun kaldınız mı ve herhangi bir yan etkisi oldu mu?
mirooo inarches yaaa evet bende aldım 1 nisanda doğumum var her ihtimale karşı iki gün kala kullansammı diyorum
mirooo inarches sütümün yetersiz olup olmayacağını veya ameliyat sonrası hemen gelip gelmeyeceğini bilemediğimden emin olamadım
Brcu1989 inarches merhaba bence doğumdan bir kaç gün önce için ben doğum yaptığım gün içtim ve 3 güne anca sütüm gelmeye başladı
inarches Brcu1989 Ben doğum yaptım bebeğim 26 günlük bestlak damla kullanınca sanki daha çok kusuyor gibi geldi de oyüzden sordum acaba başka yan etki yaşayanlar var mı diye