Bbk88 de ki benim arkadaşım eylülde burada ilk aşılamasını yaptırmış Sinan hoca ile ve aşılamada eşinin spermi barkodlamaya rağmen normal test olarak yapılmış. Kesin duymuştur bence çünkü bizim olaydan sonra önlemler alınmış. Bizim ücretin yarısını iade falan ettiler eşim ben sizden para mı istedim bu geçen süreyi nasıl geri getirebilirsiniz falan dedi. Hatta aşılamayı organize eden yasemin hanım vardı çok tatlı bir kadın o da çok yanımızda oldu o süreçte. Bunları söyle böyle buyüzden ben dikkat edilmesini istiyorum de. Bir aşılama daha yaptıracak olsam ne yalan söyleyeyim orada yaptırmam. Çünkü doktor sadece transferi yapıyor önemli olan laboratuvar. Erhan hoca mı ne vardı ona mı gidiyorsun ?