eceyc314 sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Bir de ben öğretmenim, çalışıyorum sürekli kahvaltıdan 1 saat sonra örneğin çık şeker ölç, öğle ölç akşam ölç iyice stres oldum. Öğrencilerim de hocam şekeriniz mi var vs gibi sorular sormaya başladılar elimde aleti görünce. Herkese açıklama yapmaktan yoruldum. Bir de kayınvalideceğim şeker bebeğe geçer mi dedi, ses tonu düşük olarak o kadar üzüldüm ki. Okuldan bir öğretmen bebek karnında ölür dedi… neler duydum şu süreçte. Doktorum ile konuştum böyle şeylere inanma dikkat et yeter dedi içimi rahatlattı 🙏