Muberra08 bende hiç bir belirti yoktu lekelenme oldu kahverengi sonra koyulaştı kırmızıya döndü sonra tuvalette dediğin gibi bişey düştü o an ağrım yoktu ertesi gün bel sırt dedimmi herhalde doğruyorum regl ağrısının 5 katı sonra hastaneye gittik beta düştü zaten ama senin şuana kadar bir sorun olmadıysa daha düşmez herhalde bilemiyorum benim lekelenmem 1 hafta sürdü sonra renk kırmızıya dönünce 2 günde bitti düştü betada düştü