333 ben de 2. bebeğime hamile kaldığımda diğer oğlum 2.5 yaşındaydı. Şimdi küçük tavşanım 1 aylık oldu bile. Evet zor ama inan ki hallediyorsun. Benim desteğim de yok tek bakıyorum, elimden geldiğince yetişmeye çalışıyorum, gerekirse bazı günler ev işlerini aksatıyorum onlarla vakit geçirebilmek için. Çok güzeller 😍