Yagmurata24 Kızlar önce nefesim daralıyor sonra tansiyonum çok düşüyor (8-3 e kadar düştü geçen) sonra da birden burnum kanıyor bu normal mi? Geçen yasadigimda acile gidip nstye girmiştim. Doktorum da hicbisey soylememisti. 3 e düştüğüne inanmadi emin misin falan demişti allahtan fotosunu çekmiştim 😁 Ama burun kanamasiyla ilgili bisey demiyor biz yüksek tansiyondan korkariz seninki düşük bisey olmaz dedi de ben kendimi iyi hissetmiyorum.
Meltmg Yagmurata24 2. Trimesterda başladı burun kanamam, hala sürekli devam ediyor. Tansiyonla ilgili bir problemim yok benim genelde zaten hep 8-4 falandır, Hormonlarla ilgili olduğunu söylemişti doktorum, En kolay burundaki kılcallar çatlarmış
Bluemoon17 Yagmurata24 benim 15. haftada burun kanamam başladı. KBB’ye gittim gebelikte damarlarda genişleme oluyor bu yüzden dedi. 2 adet krem verdi kuru kalmaması için. Tansiyonda genelde 9 6 çıkıyor. Şuan 28. haftadayım ve 3 4 gün ara ile kısa süreli oluyor.
Yagmurata24 Bluemoon17 Meltmg Cevaplariniz için teşekkür ederim anneler. Daha erken dönemde normal ama 3.trimesterde olmasi beni endiselendiriyordu. Ama neyse ki tansiyonlarimiz düşük
Harry Bluemoon17 Merhaba aynı sorun bendede var acaba hangi kremi verdi size? Benimde hep kurutup kabul oluyor o yüzden sanırım bide kılcal damarlar çatlıyo belli ki