kızlar bu ikinci sezeryanım olacak. oğlum 21 aylık. şaka maka 4 nisanda doğuruyorum. içim o kadar buruk ki. oğlum doğuma gittiğim gece bensiz ne yapacak, kardeşini görünce kıskanacak mı, meme emerken gördüğünde ne tepki verecek vs. sürekli bunları düşünüyorum. dualarınızı bekliyorum