As12344 Merhaba hamiş arkadaslar çocuğumuzun ılk ısmını Hasan koyucaz yanına güzel uyumlu ama farklı da olabılır tek haliyle güzel isim önerebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim
erkulneslihan89 As12344 oğlum olsaydı hasan yağız düşünüyordum 🥰 kızım oluyo çok şükür elhamdülillah inşallah yani sultan esil veya Aybüke düşünüyorum nasipse