aybukekurt55 37-38 haftalık anneler bebeğiniz kaç kilo oldu ağrınız var mı benim arada oluyor özellikle bacak ağrım var bebeğiniz kilo alsın diye neler yiyorsunuz
3prenses1prens aybukekurt55 Şimdi tam 38 olduk Çarşamba sezeryan olucam ama sancım oluyor arada acayip bir şekilde vajinam da hissediyorum yürümekte yatağa yatmakta çok zorlanıyorum en son 3 kilo idi geçen hafta pazartesi doktor minyon bir kız olacak bu dedi ama bilmiyorum sağlıklı olsun da
Sedefkitir12- aybukekurt55 yani ister istemez oluyo tabi bi yandan da bi kızım daha var onu düşünüyorum 😔
Aysgulllllll Çatlıcm heryerim ağrıyor kızlar 36+4 deym kemiklerimin içi ağrıyı sanki günüm ağlamakla geçiyor çok korkuyorum ilk çocuğum galiba bidaha yapamicm
Hyt777 36+2 yiz bugün, geçen haftada 2600 kg dı bu haftada 2600 çıktı ultrasonda kilo almamış hiç. Bu hafta beklicez, dinlenme ve beslenmeye dikkat edicem eğer bu haftada kilo almazsa ona göre bi yol izlenecek
Sibel3437 Bizde 38 olduk bugun, , son iki gundur belden kasiga kadar agri ve yururken sanci var Dr hastaneden ayrildi ve tanimadigim bir doktorla devam edecegim ;(( pazartes kontrole cagirdi bakalimm
nilguneker 37+5 teyiz geçen hafta 2800 civarıydı, salı günü sezeryanım var. Hala zamanım varmış gibi geliyo günlerin bu kadar çabuk geçmesine inanamıyorum biraz duygusalım 🥹
muallimannem nilguneker 37+4 benimde daha gün fln vermediler su fazla olduğunu söyledi doktorum 39 da olabilir dedi riskli gebelik kategorisindeym 🙃
nilguneker muallimannem 38. Haftada gelicek bebişimiz ben aslında 39. Haftada olsun istemiştim ama doktorum geç olur dedi sezeryana karar verince