ressamanne_ Kızlar dişime dolgu yaptırdım ama sonrasında ağrım başladı başka doktora gittim kanal tedavisi olması gerekiyormuş 2 gündür çocuğu doğursam anca bu kadar acı çekerdim ağlıyorum artık antibiyotik ne zaman etkisini gösterir dün başladım🥹🥹🥹
Boncukk123 ressamanne_ çok geçmiş olsun canım düzenli saati saatine kullan antibiyotiği aksatma ıkı üç güne etkisini gösterir inşaAllah 🤲🏻🌸
AjdaDiri ressamanne_ hamilelikten önce dolgunyaomıltım asla ve asla ağrısızı yoktu Şuan 15+4 günlük hamileyim son 1 haftadır ağrıdan ölüyorum en son randevu bulabildim ama 2 gün var daha çok zor dişimin ağrısı başıma kulağıma boynuma vuruyor hep dayanılmayacak kadar ağrı parol içiyorum ama bana mısın demiyor başka ne önerirsin kızlar evde yapabileceğim bişey çünkü dayanacak gücüm kalmadı penseyle girişecem en sonunda 😭😭😭😭😭
Mayaaa34 20 haftamdan beri cekiyorum dis agrisi 34 haftaligim suanda antibiyotik kullaniyorum anca gecirmeye basladi 3 gune anca kesiliyor agri
ressamanne_ Limonlukekkk iltihap yoktu dişimde sinirlerin ağrısıymış bıraktım ilacıda hemen canım sağol
Yusragezer ressamanne_ hamilelikte sağlı sollu iki dişime aynı anda kanal tedavisi yapıldı rahatladım şuan bebekte bende gayet iyiyiz antibiyotiği hiç kullanma bence
ressamanne_ Yusragezer 2 gün kullandım bıraktım bende kanal tedavisi yaptırdım dün direkt boşuna içecektim gerçekten. Tedavi sonrası diş bölgenizde hafif sızlama oldumu
myavocado ressamanne_ 😞 antibiyotik inşallah ikimci üçüncü gün etkisini göstermeye başlar, çok zor bir durum Allah yardım etsin, karanfil koyun biraz ağrıyan yere biraz uyuşturuyor, doğal çözüm başka da gelmiyor aklıma, geçmiş olsun