Bisaderuya Merhaba arkadaşlar beta değerim 8di ilk öğrendiğimde artışım 3-4 kata yakın oldu şuan 4 haftalık tek kese göründü beta değerim 4128 çoğul gebelik olabilir mi sizin betanız kaçtı 4. Haftada ?
Eminesahin1 Bisaderuya adetimin ilk günü 195 ile öğrendim adetimin 5. Günü de 1213 çıkmıştı ikiz hamileyim betanın bir alakası yok ikizle
Leyliya Bisaderuya regl ilk günü 123tü 3 gün sonra 491 oldu geçen hafta baktıklarında tek bebekti bu hafta ikiz olduklarını öğrendim 🥹
Gzemyagz14 Ben oğlumu 27 değerle öğrenmiştim şimdi ilk kan değeriö 1816 ikinci 8833 çıktı bilmiyorum bende ikizden şüpheleniyorum ama doktor tek kese ve tek bebek gördü cevrem daha sonra gösterr diyo ama bakalım hayırlısı
Ozgis1s Lidiapoet yoo normal dedi hamilelik beta ya göre değil son adet tarihi ve ultrason ölçümüyle hesaplanır beta sadece bir değerdir dedi. Şu an 17+3 üm her şey de yolunda çok şükür 🙏🥰