Mrsselvinaz Echanim güzel gidiyor biz kızımla 24 hafta 5 günlüğüz.Yüzümde lekelenmeler oldu iki haftadır.Biraz buna kafamı takıyorum ama şükür bebek sağlıklı ben iyiyim.Sen nasılsın ?
Ahsenin Echanim bebegi gordn mu ne zaman kalp atısını duydun ben 6 haftalık gitti kese 22 mm ama benek yok icinde boş gebelik dedi
Echanim @"Mrsselvinaz"lekelenme geçiyor diye biliyorum takma sağlıkla gelsin inşallah.benimde şükür iyi geçiyor geçen haftalara göre
Zeynepeymenyusuf Hiranurunannesiii benimde 8+2 çok kötü mide bulantısı kusma ile geçiyor halsizlik fena çöküyor üstüme:(
ggmom Echanim cinsiyeti farklı mı benim de ilki sorunsuzdu bunda sorunlar oluyor diye farklı mı olcak acaba diyorlar 😄
Zeyazra Ahsenin doğru mu bu ? Bende 6 haftalıkken gittim kese var bebek gözükmüyor haftaya tekrar gel dedi
Dlntkesn Zeyazra bana da öyle dediler 1 hafta sonra gördüm bebeği elhamdülillah sende görürsün merak etme için ferah olsun 🥰