Lavinia1924 Arkadaşlar dudak ve etrafında kuruluk ve çatlama olan varmı 17 haftalık hamileyim grip olmuştum geçmeye başladı ama dudaklarim çok kötü oldu ve aciyor bunu yaşayanlar varmı ne gibi şeylerle bunu gecirebilirim
baharayazz Lavinia1924 benimde dudaklarımda sürekli soyulma meydana geliyor ki önceden hiç öyle bi problem yaşamazdım sanırım hamilelikte böyle şeyler normal Canım . Nemlendirici sür yumuşasın acısını alır belki
Ceyceys Lavinia1924 benimde öle 15.de bi bsşladı 18 im hala öle ama daha iyi nemlendirici sur canım👍🏻
Lavinia1924 baharayazz bendefe ilk defa oldu ya gecmiyoda suruyorum aslında ama tam yumusuyo gibi oluyo sabah uyandığımda tekrar ayni hale geliyor galiba hamilelikten
Merveegazann Bende hep yoluyorum kanıyor kanıyor kanıyor ama elim durmuyor hep yoluyorum ve geçmiyor 🙄
Bebekim123 Bi’yerde okumuştum erkek bebekte annenin vücudu çok kururmuş diye gerçek mi sizin cinsiyetler ne arkadaşlar
Lavinia1924 Bebekim123 olabilir bak bana 3 hafta önce %90 erkek dendi ama değişebilir de dedi bidaha da gostermedi kendini bakalm cuma kontrol var inşallah gösterir bu sefer tamamen 17 nin sonuna gelcez ozaman
idolice Lavinia1924 Vücut kuruluğu çok normal zaten ya hamilelikte canım dudakta onunla bağlantılı sanırım benim de her gün her gün vazelin sürmesem 3 yıldır su içmemiş gibi çatlak çatlak 😂
Azer gamzebella çok az geçiyor gibi Akşama bidaha yada ertesi gün sıvıda fazlasıyla tüketiyorum,evin nem ayarı diye düşünmeye başlamıştım bnde
Tugce1907 Lavinia1924 benimde şuan catlak bende grip olmuştum sonra böyle oldu nemlendirici sürüyorum bende 20+5 haftalık hamileyim gecmiş olsun
Lavinia1924 Hepinize tesekkur ederim kızlar bakalm vazelin alıp sureyim arko zeytinyağlı nemlendirici kullanıyorum ama fayda etmedi iste sürünce bide bi yaniyo