BurcuHamza Nasıl anlatılır tam bilmiyorum. Benim dış genital bölgemde ve makara doğru deride catlamalar ve deri dökülmesi oluyor. Doktor mantardir dedi vajinal tablet verdi ama hiç ise yaramadı. Deri catladigi için taharetlenirken falan aciyor.. Varmi aranızda aynı şikayette muzdarip olan ve ne önerirsiniz?
Eda_mustafa Canım ben mantardan 1 hafta hastanede yattım. Antibiyotik tedavisi uygulandı. Alttan tazitli sıyla temizleme yaptılar. Hastaneden çıktım 1 hafta antibiyotik ilaç kullandım ama şuan genital bölgemde taharet getirirken senin gibi acı çekiyorum. Sanki pişmiş gibi orası acıyor yanıyor. Ve bazen feci kaşıntı oluyor.Yarın muaynem var sorucam dr. Ona göre sana burdan haber veiririm.
BurcuHamza Eda_mustafa çok sevinirim. Çok geçmiş olsun inş kurtuluruz benimde ara kaşınıyor olur olmadık yerlerde çok kötü oluyor
Eda_mustafa Canım dr tekrar kan ve idrar tahlili yaptırdı. Tahlil sonuçları kendisine gidicek. Ama dr. İhmal etmemek gerek enfeksiyon varsa bebeğe.geçmemesi lazım dedi. Sende mutlaka görün canım 🤗
BurcuHamza Çok tskler canım. Bende idrar enfeksiyonu var bi türlü geçmeyen ilaçlar ise yaramadı. Bi daha bi kendi doktoruma gorunucem normal poliklinikte pek ilgilenmiyorlar.. InşaAllah kötü birsey yoktur ikimizinde. Tekrar çooook geçmiş olsun