İlk kızımın ismini babası koydu ikinci senin hakkın hiç karışmıyorum dedi. Bende başından beri hep Aden istedim. Ama kime dediysem saçma sapan tepkiler adem mi felan dediler. Sonra ilk kızımın ismiyle uyumlu olsun diye İkra da karar kıldım. Aşırı kararsızdım. Ama bugün isimli künye yaptırdık ismini İkra olarak yazdık daha istesem de dönemem 😂